آرمیتاآرمیتا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره
رادینرادین، تا این لحظه: 5 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

آرمیتا پری کوچک دریا و رادین پسرک دوست داشتنی

آرمیتا دخترک کلاس اولی

تولددوسالگی ارمیتا

1394/2/27 10:18
نویسنده : مامان
924 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

جشن تولد دو سالگی

تولدت مبارک عزیزم

بالاخره روز تولدت رسید.. به همین سادگی نازگلکم دو ساله شد ...  البته برای من ساده نبود.... تو لحظه به لحظه این دو سال با بزرگ شدنت من جون گرفتم و از دیدنت لذت بردم.... خیلی دوستت دارم این روزا اینقدر شیرین و بامزه شدی ، مخصوصا اینکه کاملا دیگه حرف میزنی و احساساتت رو بیان میکنی

عزیزکم جشن تولدت رو اون جوری که خودم دوست داشتم برگزار کردم و بابا جونت هم حمایت همه جانبه کرد و امیدوارم تو هم وقتی بزرگ شدی و عکسات رو دیدی واین مطالبو خوندی دوست داشته باشی ....تولدت به سبک کفشدوزکی بود و همه تزئینات رو خودم انجام دادم کارت دعوت وکلاه و.... خودم درست کردم برات دستبند وتل کفشدوزکی بافتم ... کارای تولد رو ازچند ماه قبل  شبا که شما در خواب ناز بودی انجام میدادم حتی کارت دعوت ها را اداره درست کردم  ... روز آخر هم خونه با خاله ها  وعمه ها جمع بودیم و غذای مهمونی رو آماده کردیم  البته کباب آقایون زحمتشو کشیدن ...علی وزهرا هم اون روز خیلی زحمت کشیدن تمام بادکنک ها باد کردند واتاق تزیین کردند یه تولد خودمونی بود بیست خانواده حدود پنجاه  نفر بودیم همه فامیل درجه یک تولد خیلی صمیمی وشاد برگزارشد از همه مهمتر اینکه به خودت خیلی خوش گذشت  با بچه ها کلی رقصیدی به همه میگفتی به تولدم خوش آمدی ... لباست رو دادم خیاط برات آماده کرد خوب بود.... از بابت موهات خیلی ناراحت شدم  دو بار بردیمت ارایشگاه که موهاتو مرتب کنیم خیلی گریه کردی ونذاشتی  به خاطر همین موهات خیلی بهم ریخته بود و نتونستم عکسای خوبی ازت بگیرم  درگیر پزیرایی از مهمونا بودم دوربینم هم دست بچه ها بود ...

برای مهمونا سوپرایز داشتیم  ... که برای هر کدوم از بچه ها یه کادو ناقابل گرفته بودیم

پسرا :  محمدمهدی – مهدی – پزمان - علی – محمدطاها – محمدامین –پویان – امیرحافظ – آرمان – پارسا _ آرین

دخترا: آتنا – آیدا – آیسا – زهرا – یاسمن

برای بقیه مهمونا هم سه تا هدیه ناقابل بود که البته این بیشتر به خاطر هیجان وشادی بچه ها بود ...... که قرعه کشی کردیم  از بین خانم ها فاطمه برنده شد واز آقایون وحید وآرمین

پزیرایی هم -چای - ذرت - میوه - تخمه وتنقلات - کیک تولد- کباب مرغ با برنج وسالاد و ترشی - دوغ ونوشابه داشتیم

 

 

 

پسندها (12)

نظرات (6)

مامان عسل 
27 اردیبهشت 94 13:11
تولدت مبارک باشه عزیزم ایشالله ۱۲۰ بشی
مامان رويا
27 اردیبهشت 94 14:18
مببببببببببببببببببببببببببببببباركه تولدت كوچولو
مامان بابایی پارسا
29 اردیبهشت 94 13:53
تولدت مبارک کفشدوزک کوچولوان شالله 120 ساله شی
مامان سمیرا و بابا مسعود
30 اردیبهشت 94 14:22
تولدت مبارک انشاالله زندگی پر از شادی رو تجربه کنی
مهدیه
3 خرداد 94 14:06
تولددددت مبااااااارک فرشته کوچولو امیدوارم همیشه شاد و موفق باشی
مامان حمیدرضا
6 خرداد 94 22:59
عزیزم تولد آرمیتا جون مبارک .خواهش می کنم به پسر من رای بدید.عدد 149 را به 1000891010 پیامک کنید مرسی.